با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نتیجه چگونگی اجرای نظام آموزشی 3-3-3-3 به مجلس نرسیده است
زیارت عاشورا

نتیجه چگونگی اجرای نظام آموزشی 3-3-3-3 به مجلس نرسیده استسخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه نتیجه چگونگی اجرای نظام آموزشی 3-3-3-3 در دو سال گذشته به مجلس نرسیده، معتقد است نظام آموزشی که سه پایه اول ابتدایی از سه پایه دوم جدا باشد مطلوب است و باید هرچه سریع تر نسبت به آماده سازی زیرساخت های آن جهت اجرای آزمایشی و جدی اقدام شود.

به نقل از خانه ملت:عبدالوحید فیاضی  با اشاره به شیوه نظام آموزشی مدارس کشور گفت: در حال حاضر نظام آموزشی مدارس بر اساس 3-3-6 تبیین می شود که نگرانی هایی را برای خانواده ها به همراه دارد.

نماینده مردم نور و محمودآباد با مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: سال تحصیلی 92-91 بود که قرار شد وزارت آموزش و پرورش در 5 درصد مدارس کشور نظام آموزشی 3-3-3-3 را به صورت آزمایشی اجرا کنند اما خبری از اجرای این طرح نشد و گزارشی نیز مبنی بر نتیجه آن به کمیسیون نیامد.

وی افزود: قرار گرفتن دانش آموزانی با فواصل سنی زیاد در نظام آموزشی 3-3-6 و به خصوص در مقطع ابتدایی می تواند مشکلات و آسیب های روانشناختی بسیاری را برای دانش آموزان کم سن و سال تر به همراه داشته باشد.

فیاضی ادامه داد: البته برای تحقق نظام آموزشی جایگزین، نیازمند تأمین زیرساخت هایی از قبیل تأمین ساختمان و آموزش معلم های بیشتری هستیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هزینه در حوزه آموزش به مثابه سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: با انجام تحقیق و پژوهش گسترده در زمینه آسیب شناسی نظام آموزشی 3-3-6 و مقایسه آن با شرایطی که نظام 3-3-3-3 برای دانش آموزان و خانواده های آنها رقم خواهد زد می توان راحت تر در زمینه سرمایه گذاری جهت تأمین زیرساخت های تغییر نظام آموزشی تصمیم گیری کرد.

 



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394برچسب:, | 1:45 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |